Hjælpecenter
Har du spørgsmål? Vi er klar til at hjælpe
Ofte stillede spørgsmål

Hvordan fungerer jeres levering?
Vi tilbyder fleksibel levering med GLS til hele landet. Ved checkout kan du se den specifikke leveringstid og pris for produktet.
Leveringsopdateringer vil blive sendt til den e-mail, der er angivet ved ordreoprettelsen.
Hvis du ønsker at oprette en fuldmagt, kan du læse mere om hvordan her.
Kan jeg returnere et møbel, hvis det ikke passer?
Hvordan sporer jeg min ordre?
Hvad gør jeg, hvis jeg har et problem med et produkt?
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Har du spørgsmål?
Kontakt os her, hvis du ønsker at returnere, reklamere eller har et spørgsmål.
Vi svarer så hurtigt vi kan (som regel inden for 1-3 timer).
Hvis du oplever bøvl med formularen kan du også kontakte os direkte på mail kontakt@nohrhome.dk
Kontaktformular
Udfyld punkterne i formularen og tryk ''Send''